piątek, 26 kwietnia 2013

Przybornik-kurs.

Dzisiaj pokarzę jak w prosty sposób zrobić przybornik na biurko.


Materiały potrzebne:
Tektura,papier ozdobny,nożyczki,klej magic.
I do pracy.
1.Rysujemy na kartce wzór,Ja wybrałam -Trójkąty.
Przybornik składa się z 6 trójkątów
1 trójkąt ma 5cm wys., a następne są wyższe o 2,50cm jeden od drugiego.
2.Wycinamy pierwszy trójkąt i oklejamy go z obu stron.
3.Składamy i przyklejamy bok.
4.Zaklejamy spód.
5.Spód gotowy.
6.I pierwsze pudełko gotowe.
7.W ten sam sposób oklejamy pozostałe trójkąty.
I już mamy gotowy przybornik.
8.Ja zrobiłam drugą wersję .
  Dorobiłam z rurek sześciokątną podstawkę z uchwytem.
9.Włożyłam moje pudełka od najniższego do naiwyższego

A tak się prezentuje .
I nareszcie mam porządek na biurku.
Wszystko w jednym miejscu.
      Moim zdaniem super prezent na Dzień Dziecka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz