piątek, 28 czerwca 2013

Owalne dno do koszyczka -kurs.

Witam.
 Dzisiaj pokarzę jak w szybki i łatwy sposób zrobić owalne dno do koszyczka.
Takie dno wykonałam robiąc moje koszyczko-torebki.


Materiały :
Kolorowe rurki,
nożyczki,
klej.
1.Układamy 4 rurki obok siebie,
   na te rurki kładziemy równolegle  5 rurek.
2.Zaczynamy oplatać, z obu stron równocześnie.
3.Dalej oplatamy.
4.Mój koszyczek jest dość mały  ,więc cztery rzędy starczą.
   Tylko od was zależy z ilu rurek robicie dno.
   Jeśli będziecie robić większy , musicie  mieć więcej rurek nie 5 tylko np 7.
   A dopiero wtedy ustalacie ilość rzędów.
5.I zakańczamy. Dno już gotowe.
6.Zaginamy rurki do góry i wyplatamy nasze boki.
A to gotowy koszyczek.

Jeśli jest coś niezrozumiale napisane to dajcie znać -poprawię.

4 komentarze:

  1. Bardzo Ci dziękuję za ten kursik. Dopiero uczę się papierowej wikliny i wszelkie podpowiedzi i wskazówki są dla mnie niezwykle pomocne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za kursik, jak uda mi się zrobić to Ci pokażę. Mam trochę rurek zrobionych w wolnej chwili będę próbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle nowości kurikowych u Ciebie,ten koszyk ażurowy jest rewelacyjny:)Różyczka z butelek tez mnie zainspirowała:)A to owalne dno koszyka napewno do wykorzystania:)Dziękuję za tak dużą dawkę inspiracji:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo:) I oszczędnie jesli chodzi o czas:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń